lördag 24 februari 2018

Hallå!
Spenderade torsdagen och fredagen i mitt hemlandshuvudstad Stockholm. Sprang på olika möten och var väldigt nöjd med mig själv att jag bokade ordentligt med tid till varje. Ibland gör jag misstaget att försöka boka in så många som möjligt och stressar runt och får aldrig riktigt tiden att tänka igenom saker. Den här gången gjorde jag tvärtom. Mitt första möte tog hela två timmar och slutresultatet av det blir faktiskt väldigt bra. 

Hade ett möte på No18. Fantastiskt vackert kontor. Inspirerande. 
Bodde i en junior suite på Birger Jarl. Stort men lite trött rum. Skulle behöva genomgå en renovering. Note to myself: Nästa gång i stan, ta At six.
Efter en AW med en favoritpartner åkte jag hem till Frida på middag där även FZ höll hus.
Så intressant det där med att alla i vårt gäng jobbar med helt olika saker. Frida är sjuksköterska, FZ är jurist och jobbar för Sveriges regering och Malin som jag träffade senare stylar bland annat för H&M och Peak Performance. Stor variation.
Efter mina sista möten på fredag tog jag Arlanda Express ut till flygplatsen. Där hittade jag denna outfit som jag nästan köpte till Jonskis framtida bebis. 
Lite retro SAS plan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar